Veenweide gebieden - Wormer- & Jisperveld

De VVD Wormerland is vóór een Plan van aanpak voor het Veenweidegebied. Dit staat ook in het coalitieakkoord met GL, PvdA en CDA. Echter de oplossing SAMEN met Waterschap HHNK en de Provincie N.H.

Er staat niet in het coalitieakkoord dat wij dit alleen moeten oplossen of dat wij alleen een onderzoek moeten instellen. Wij kiezen voor de oplossing om dit SAMEN met het HHNK en de Provincie te doen. Door simpelweg rond te bellen met het HHNK en de Provincie levert dit een schat aan informatie op, waar uit blijkt dat er door beide organisaties al proactief aan een oplossing voor het Veenweidegebied wordt gewerkt. Wat de VVD betreft moeten wij ASAP (oftewel nu) onmiddellijk aansluiten.

Ga je digitaal kijken, kom je de volgende websites tegen met informatie van de betreffende organisaties,

Als Wormerland wonen wij niet op een eiland, maar moeten juist samenwerken en samen onderzoeken met het HHNK en de Provincie om tot een oplossing te komen. Want uiteindelijke oplossingen moeten ook met zowel het HHNK en Provincie worden afgestemd.

VVD Wormerland kiest voor SAMEN